Zastosowanie fotografii przemysłowej i reklamowej

fotografia produktu

Fotografia reklamowa wraz z fotografią przemysłową ma powszechne zastosowanie w profesjonalnych kampaniach marketingowych. Zasadniczo w fotografii reklamowej chodzi o wykonanie zdjęć produktów (tak zwanych packshotów) na dogodnym tle i ewentualnie ich późniejszym retuszu (przy czym powinny one wiernie odwzorowywać produkt).

Wszystko powinno odbyć się w taki sposób by fotografie te wyglądały w sposób najatrakcyjniejszy dla potencjalnego klienta, ale nieodbiegający zbytnio od rzeczywistości, by klient ten nie zgłosił reklamacji po zakupie oferowanego produktu. Packshoty powinny ukazywać jak najwięcej szczegółów produktu oraz odwzorowywać jego proporcje, fakturę i kształt. Takie zdjęcia produktów zostają umieszczane na stronach internetowych sklepów online, firmowych stronach www, serwisach aukcyjnych na przykład w Allegro, w katalogach, prezentacjach i raportach rocznych i oczywiście na ulotkach promocyjnych i reklamowych, na plakatach oraz reklamach billboardowych.

Fotografia przemysłowa polega na uchwyceniu na zdjęciu, w kadrze rodzaju działalności jaką zajmuje się dany podmiot gospodarczy, dane przedsiębiorstwo. Jednocześnie w fotografii przemysłowej chodzi o ukazanie mocnych stron promowanego biznesu. Zdjęcie przemysłowe często przedstawiają odbywające się w firmie procesy produkcyjne, to znaczy sam proces tworzenia produktu. Szukając fotografa warto postawić na doświadczenie i profesjonalizm.

Warto również wiedzieć, że wirtualne spacery inaczej zwane wirtualnymi wycieczkami, to zwykle wykonane w technologii flash „przemieszczanie po zdjęciu panoramicznym”. Za pomocą wirtualnych spacerów promuje się turystykę na przykład istnieje strona internetowa gdzie wirtualnie można odwiedzić polskie miasta takie jak: Kraków, Warszawa, Bydgoszcz, i wiele innych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *