woda z logo

To w tych najdrobniejszych przedmiotach przeważnie kryje się największa moc. Zasada ta tyczy się także branży marketingowej. Niekoniecznie musisz organizować gigantyczne kampanie reklamowe, pochłaniające olbrzymie pieniądze, by wypromować swój biznes na rynku i pozyskać nowych klientów. Spróbuj wykorzystać tańsze, a równie skuteczne narzędzia marketingowe. Stwórz dla swojej firmy oryginalne napoje z logo reklamowe, wybierz dla nich właściwe zastosowanie i patrz sam, jak zmieniają one losy twojej firmy.

Istnieje szerokie pole zastosowań dla napojów reklamowych. Zdecydowanie najczęściej wykorzystywane są one jednak podczas różnego rodzaju imprez branżowych – targów, spotkań, giełd czy eventów organizowanych na świeżym powietrzu. Tu szczególnie często wykorzystywana jest choćby woda z logo firmy czy innym nadrukiem reklamowym. Plenerowe spotkania zachęcają do konsumpcji rozmaitych przekąsek. A gdy pogoda szczególnie dopisuje i słońce zaczyna grzać niemiłosiernie, wszyscy uczestnicy wydarzenia wręcz szukają okazji do tego, by napić się czegoś zimnego i trochę się schłodzić. Wtedy ty przychodzisz z pomocą. Proponujesz im swoje własne napoje reklamowe, by przy okazji opowiedzieć co nieco o swojej firmie.

Nawet nie musisz tego robić. Na opakowaniu napoju i tak pojawi się logo twojej marki. Konsument mimowolnie je zapamięta i być może kiedyś sobie o nim przypomni albo zaciekawi się nazwą firmy na tyle, by ją później sprawdzić i czegoś się o niej dowiedzieć. Możesz oczywiście wymyślić jeszcze tysiące innych zastosowań dla napojów reklamowych. Najpierw je jednak stwórz, zadbaj o ich szatę graficzną, a dopiero potem testuj w różnych warunkach i okolicznościach, by zyskać na nich jak najwięcej.