Dobra reklama jest gwarancją sukcesu, dlatego też od tego, jakie metody marketingowe obierzemy, zależy nasz efekt. Od jakiegoś czasu agencje reklamowe zaczęły kierować się zasadą „przez żołądek do serca”. To zasada nie ogranicza się tylko i wyłącznie do organizowania dla potencjalnych klientów wystawnych cateringów. Znacznie lepiej sprawdzają się na przykład cukierki krówki, które rozdawane są ludziom na ulicy.

Oczywiście nie są to zwykłe cukierki. Te, które rozdaje się na ulicach, to cukierki z logo naszej firmy lub z informacjami, które mają zachęcić odbiorcę do jakiegoś działania. Bardzo często ta metoda wykorzystywana jest przez polityków w kampaniach wyborczych. To właśnie ten niewielki gest może sprawić, że dana osoba zdecyduje się na nas zagłosować w nadchodzących wyborach. Poza tym krówki z logo (Pyszne Krówki – świetne!) to idealny upominek na różnego rodzaju przyjęcia. Doskonale sprawdzi się to na przykład podczas wesela czy innej rodzinnej uroczystości. Goście, którzy będą opuszczali imprezę, będą mogli poczęstować się cukierkiem z miłym słowem od nas. Co więcej, na specjalne zamówienie można przygotować również cukierki, które na wewnętrznej stronie papierka będą miały umieszczoną zagadkę. W ten sposób można organizować wśród gości niecodzienne zabawy, integrując ze sobą wszystkich gości. Oprócz tego wspomniane cukierki bardzo często w dużych ilościach zamawiane są przez korporacje.

Dobrze opakowane słodkości wystawiane są w specjalnych misach, z których mogą być pobierane przez klientów. Zdaniem marketingowców taki zabieg świetnie wpływa na przywiązanie kontrahenta do danej firmy i sprawia, że z przyjemnością pojawi się on tam z powrotem. Cukierki w dzisiejszych czasach wykorzystują praktycznie wszyscy. Zazwyczaj używają ich różne uczelnie – w celu przyciągnięcia do siebie studentów.